Friday, November 14, 2008

Fuck me

vad dum jag kan vara ibland alltså. Igår var öppet till 22 på västermalsgallerian och nästan alla affärer erbjöd 20% rabatt på delar eller hela sortimentet. Jag skulle inte köpa nåt för jag har inga pengar, men Calle skulle köpa ett par skor så vi gick dit en sväng. När vi kommer in på SOLO så hänger den där, helt underbar och helt fantastisk. En skinnjacka från Saints & Mortals i bikermodell. En sån jacka jag har letat efter i år men aldrig hittat nån som känns helt hundra eller så har den varit alldeles för dyr. Den här kostade 1800 vilket faktiskt e rätt bra pris och dessutom var det 20% på den igår. Jag stod och provade den hur länge sen helst. Jag hade ju inga pengar så jag köpte den inte. Men idag ångrar jag ihjäl mig! Visst, rent ekonomiskt hade det varit otroligt dumt o köpa den men jag ångrar ändå ihjäl mig. Jag kan inte sluta tänka på den!!! Calle förstår inte min ångest. Åh jag hatar verkligen mig själv nu!

2 comments:

PunkPrincess said...

åååååh, jag förstår precis!

snart måste vi ses tjejen. det här är helt sjukt - du har bott i stan i flera veckor men vi har inte hunnit ses :(

blev det ferre ikväll?

puss

Eva Braun said...

nä vi skjuter upp festen. Vi har fortfarande inte kommit i ordning riktigt. Svårt att flytta till mindre. Vet inte var man ska göra av alla grejer riktigt. Vi funderar på att ha festen lördagen den 29e istället!
Ja det är inte klokt att vi inte hunnit ses! Det får vi styra upp snart! Jag kommer vara i Falun tisd till tors nästa vecka så då kan jag inte men vi får höras om det.
puss