Wednesday, November 26, 2008

Tears

På bloggen vill jag inte lämna ut mig totalt. Det är svårt att veta hur mycket jag vill och kan säga där. På så sätt kan nog bloggen bli lite ytlig och det är egentligen inget jag vill förknippas med, men det är svårt att hitta rätt balans.
Jag har sen i måndags mått väldigt dåligt på grund av någon. Söta helena kom över en stund igår och tog hand om mig. Vi drack te och jag rökte typ 100 paket cigg under fläkten. Det var precis vad jag behövde just då! Tack Helena!
Saker o ting börjar ändå se bättre ut och jag mår lite bättre idag. Fick dessutom precis veta att jag klarade min senaste tenta som jag åkte upp och gjorde för drygt 3 veckor sen. Yehoo! Nu har jag bara 15 poäng kvar sen har jag min examen!!! En sån här god nyhet behövde jag verkligen idag!

5 comments:

PunkPrincess said...

men det är väl klart tjejen - det är ju det vänner är till för och tänk vad många gånger du har lyssnat på mig och funnits där.

gratulerar. måste kännas fint - hoppas att beskedet från min engelskatenta är lika trevligt.

wiiiiiii

pusspuss

Eva Braun said...

Ja vad vore livet utan vänner! Är så glad att jag har dig i mitt liv!

Jag håller tummarna för din hemska engelskatenta.

PUSS

PunkPrincess said...

du är snäll du :)

jag håller också tummarna - hårt. men tänk om det är förgäves?!

jag är glad att du finns i mitt liv!

pusspuss

Anonymous said...

Men vem är det som är dum mot dig?!! Fyyyyyyy.
Hoppas det ordnar sig.
Puss!

Eva Braun said...

Det berättar jag på Pizza Hut!
Puss