Wednesday, October 29, 2008

fix

Eftersom vi behöver rensa så jag gjorde ett nytt försök att lägga ut lite mer kläder på tradera och den här gången gick det lite bättre. 1129 :- fick jag! Sen har vi lagt ut lite möbler på blocket också som vi också lyckats sälja. Jag som brukar ha världens separationsångest tycker faktiskt det här känns riktigt skönt. Till o med jag har insett att man inte kan samla på sig allt jävla skit. Men trots rensningen så lyckas det ändå bli typ 1000 banankartonger med grejer. Hoppas bara allt får plats i the lastbil.
Mitt i all kaos med kartonger och dammråttor måste jag dessutom plugga. Fuck, jag vill inte! Jag känner mig som ett litet barn som inte får godis i mataffären. Jag vill bara lägga mig ner på golvet och skrika!!! Jag orkar inte mer. Jag behöver en semester på Bahamas eller nåt. Varför träffade jag inte en rik man?? Det får bli semester på Kungsholmen istället. Ser fram emot att bara vara ledig ett tag och kunna sätta på en film kl 3 mitt på dan om jag så känner för det. För det var länge sen jag hade tid med det. I need it badly!

puss

No comments: