Friday, October 17, 2008

Kungsholmen



Nu är det äntligen klart. Nu är kontraktet påskrivet och nycklarna har vi fått. Om 2 veckor bor vi på kungsholmen! Det känns helt galet!
När jag vill ha något kan jag nästan bli besatt och sitter o letar på internet i veckor efter just en sån sak jag vill ha. Nu har jag snöat in mig på en 3-armad 50-talslampa. antingen en sån här klassisk vit eller nåt edgigare som den flerfärgade. Får se vad jag hittar. Har letat i några veckor nu. Antingen har dom varit för dyra eller så har dom funnits i fel stad. Har blivit medlem i ett auktionshus idag så vi får se om det dyker upp nåt av intresse.

4 comments:

Anonymous said...

Weee!! Grattis gumman till lgh :) Va spännande. Har ni löst det med flytten av alla grejer nu då? Allt löser sig till slut ;) hehe. Då får jag träffa dig nångång i framtiden när jag är i Sthlm och hälsar på vänner då, va kul =) Hälsa Calle!

Kram kram /Madde

Eva Braun said...

tack:) Nja har fått tag på en större lastbil nu iaf. Nu är problemet snarare att vi ska vara ur lägenheten den sista men vi kan endast få flytthjälp den 1a. Men vi hoppas att den nya hyresgästen ska gå med på detta.
kram

PunkPrincess said...

åh, det är inte länge kvar nu. blir roligt att bo i samma stad igen, äntligen :)

sorry att jag varit så off på sistone. ska bli bättring, kommer nog få lite mer tid över nu när plugget börjar igen...

puss & kram, miss u

Anonymous said...

När Dennis mormor dog så fick vi ta just en sån lampa från hennes dödsbo. (den klassiska vita varianten) Den är jättefin!
Kram!