Tuesday, August 21, 2007

Jag lever!!!

Jag överlevde gårdagen. Att vara utan mat ställde jag in mig på rent psykiskt så det gick betydligt bättre än jag trott, däremot var laxeringsmedlet förjävla vidrigt. Spydde båda gångerna jag tog det.
I morse var det ju dags för undersökningen. Jag slapp göra den naken som jag trodde först.
Istället fick jag en herrkalsong av modell större+ ett matchande linne a la falu lasarett. Ni hade garvat ihjäl er om ni hade sett mig ha ha. Den härliga herrkalsongen fick vara med gylfen bakofram för där bak skulle en jävla slang upp med ett lavemang. Det ni! Två män och en kvinna fanns med i rummet och den ena läkaren tyckte att nu var jag ju iaf en erfarenhet rikare och en väldigt lustig sådan också. De var världens bästa och även fast det var ganska jobbigt så kände jag trygg som en liten bebis i sin mammas famn. Borde skicka in dagens ros eller nåt kanske.
Fick en liten flaschback från när jag pryade på Motala lasarett när jag gick i åttan. Man var ju tvungen att ha dessa vita sjukhuskläder på sig ni vet. har för mig om att jag snodde med ett par brallor hem. De var så jävla sköna. Fick samma känsla nu med kalsongsetet. Grymt sköna.
de hade nog däremot inte blivit så uppskattade på hemmafronten. Hade varit kul att se Calles min i och för sig ha ha.
Nu ska jag borsta tänderna. Natti natti

1 comment:

PunkPrincess said...

hej pluttis!
skönt å höra att allt gick bra :)
låter riktig sexig den där outfiten, hehe

puss!