Wednesday, August 29, 2007

Flyttrensning

Jag har världens separationsångest från typ allt. Då menar jag inte bara människor utan även saker. Gjorde ju en garderobsrensning för inte så länge sen o provade o kränga grejerna på tradera och det blev riktig succé. Saker som man ändå tänkt att slänga blir man ju glad om man kan tjäna nån krona på om man orkar vill säga. Det är ju enkare att bara slänga skiten. Har lyckats gräva fram lite mer grejer. Man kan ju undra vad det är för fel på mig som har sparat kläder som ser ut så här. Måste bara dela med mig av den här bilden. Klänningen är bland det skönaste jag sett.
Lade precis ut den på tradera. utgångspris 5 spänn! Tror ni jag kommer få den såld? Fortsättning följer... Obs! Bilden är borttagen.

1 comment:

PunkPrincess said...

jag skrattar på mig jag me... hmmm, inte riktigt din stil kanske ;)

hoppas allt är bra tjejen!

miss you miss you miss you

Puss!

(verkar som att tallinn var schysst)