Wednesday, August 15, 2007

En blev två och två blir snart 3

Oj det lät nästan som jag ska ha en bebis men så menade jag inte riktigt ha ha.
Jag o Carl ska flytta ihop! o lilla Legolas också såklart:)
Blev lite spontant för vi hade ju egentligen tänkt att vänta tills vi flyttar till Sthlm men vi har väl känt båda två att 22 kvadtrat börjar bli lite litet. Det e grejer överallt. Jag håller på att bli tokig snart. Det går ju inte att hålla ordning på så liten yta.
Igår var vi och tittade på en lägenhet som ligger några minuter från där vi bor nu. Det e en två på 62,7 kvadtrat. Öppen planlösning mellan köket o vardagsrummet och dessutom en liten miniträdgård som e större än hela min lägenhet! Den e jättefin, förutom tapeterna som var hemska men jag har försökt tjata till mig nya. Vi får se hur det går:)
Det känns iaf jättebra det här.

Puss på er

3 comments:

Anonymous said...

hej gumman! va kul att ni ska flytta ihop. Visste väl att ni inte skulle kunna hålla er...det blir nog himla bra... o kissen som är så himla söööt.saknar dig. puss

PunkPrincess said...

åhhhh, det blev den alltså?! grymt!
fan vad roligt
sorry att jag inte har hunnit ringa upp dig i veckan - dagarna har bara försvunnit...
Saknar dig som fan
Puss!

Anonymous said...

Sååå himla kul att ni sak flytta i hop! Håller med Lotta att katten är asa-mysig!!! Hälsa Calle!