Thursday, August 9, 2007

Det sociala arvet vinner















Sådan mor sådan..eh..katt. Alla vet ju att jag har en förkärlek till Hello Kitty och det har visat sig att Legolas delar mitt intresse. Han kan inte vara utan Kitty. Det är helt klart hans favoritleksak. Fast egentligen är hon ju min men när jag såg hur förtjust han blev när han fick se henne kunde jag inte säga nej.

Idag har jag varit o köpt en ny stereo. Min gamla pajade häromdan o jag höll på att bli tokig utan musik. Lite drygt med en sån utgift just nu. Dessutom handlade jag den av en jävligt otrevlig kines på Onoff.
Vi har grym rea på åhléns nu kan jag tipsa om. Lade undan 6 skivor idag! Eller laddar ni bara ner musik nuförtiden? Jag laddar ner mycket, det gör jag, men jag tycker ändå inte att det blir riktigt samma grej på nåt sätt. Jag tycker fortfarande det e kul att köpa skivor.


.

No comments: