Sunday, August 19, 2007

Ibland får man faktiskt tycka synd om sig själv

Imorrn ska jag in till lasarettet och röntga tarmen. Det innebär att jag inte får äta något på 24 timmar! Till råga på allt måste jag dricka två flaskor phosphoral. Om ni undrar vad det är så är det laxeringsmedel. Tog en flaska kl 8 i morse. Spydde efter två minuter. Det var det värsta jag druckit någonsin. Den andra flaskan har jag att vänta kl åtta ikväll.
Får jag inte äta på några timmar får jag fruktansvärd huvudvärk och blir på jävligt dåligt humör så det här ska bli intressant. Det lär dessutom bli rekord på antal toalettbesök ha ha. Det kommer bli jävligt jobbigt det här men ska man se nåt positivt med det så känns det rätt bra att rena kroppen.
Imorrn efter sjukan så ska jag o Calle äta en riktigt lyxig frukost ute tänkte vi. Det ser jag fram emot!

2 comments:

PunkPrincess said...

lycka till snuttis!
det kommer gå fin fint, bra att du har en trevlig frukost att se fram emot sen :)
då får du mumsa massor
jobbigt att gå och lägga sig hungrig... jag lider med dig
puss!

Anonymous said...

Vad är det med tarmen då? Är den sjuk? Lycka till, Kramis!