Tuesday, June 2, 2009

Mjau its finally mine!

Igår hade jag en heldag ute i solen med Helena. Vi låg o solade på långholmen, åt indiskt, var på solglasögonutförsäljning, promenerade, hämtade min panter och till sist avslutade vi dagen med en öl på kungsholmen. En heldag med Helena kan liksom inte misslyckas. Vi har alltid kul!

Igår flyttade Mimmi in här. Det är en lång historia men hon är iaf osams med killen som hyr hennes lägenhet för tillfället. Det som är totalt bisarrt i den här historien är killens tillvägagångssätt. Han kör tysta leken med Mimmi. Han vägrar prata med henne och vägrar lyssna på vad hon har att säga. Sa jag att han jobbar som psykolog?! Skulle jag någonsin behöva en psykolog är han den sista jag skulle gå till. Hujedamig så dant ha ha.

2 comments:

PunkPrincess said...

det är sant - vi har alltid kul :)

tjoflöjt!

puss

Pillan said...

Haha, sinnes ju. Och fan vad skraj jag skulle bli av att mötas av den där kissen innanför dörr'n! Nu har du fått det du så gärna ville ha iaf, grattis grattis! :)

Puss