Wednesday, June 3, 2009

Ödets ironi

I morse var jag på juiceprovning. Vi skulle testa en tranbärsjuice och sen svara på en massa frågor. Efter det tog jag en lååång promenad till söder. Anton o Hanna är på sweden rock och jag har lovat att vattna deras blommor medan de är borta. När jag väl kommer fram går jag in i köket och ska fylla på vattenkannan men det kommer inget vatten! Likadant i badrummet. Går ner i trappen och kollar och där hänger en lapp där det står att vattnet är avstängt i hela huset. Fan vad irriterad jag blev. När jag hade gått den långa vägen enbart för att jag skulle vattna blommorna och så finns det inget vattenhelvete. Får göra ett nytt försök imorrn.

4 comments:

Marianne said...

Ha ha ha ha, kan nästan se dig framför mig då det inte kommer något vatten =)

Bra att du promenerade iaf, promenerade du tillbaks också tro?

Kram kram

Eva Braun said...

fan vad kul o få en kommentar från dig din gamla hagga:) Nä du, det blev tuben hem kan jag säga. Nån måtta får det ju va påt:)
Torsdagsfika imorrn förresten?
Kram

PunkPrincess said...

hahahaha -jag ser det också framför mig :)

puss!

Marianne said...

Ja du min söta vän, även jag kan överraska ;)

Jag drog ju till Gotland på torsdagen och nu i morgon var du upptagen...

Vad sägs om må nästa vecka?

Kram kram