Friday, June 5, 2009

Hur tänkte dom här egentligen?

Nu blev det väl ändå lite knasigt. Jösses Amalia, nä jag menar Amelia. Tidningen Hennes har drabbats av lågkonjunkturen och tvingats att lägga ner. De har skickat ut brev om detta till sina prenumeranter såklart men att de i fortsättningen kommer att få hem tidningen Amelia istället. Eh, kanske inte riktigt riktar sig till samma målgrupp. Hur som helst hade en bekant(som är 25 år) fått hem sitt första nummer av den påtvingade Amelia. Vet ni vad de hade skickat med som gåva i tidningen???
Tena Lady trosskydd för urinläckage! Det är så jävla roligt så jag tror jag dör ha ha.

4 comments:

Jenny said...

I know, trodde dom skämtade först men insåg att så inte var fallet när jag fick första numret med dess "fina" gåva... :S

Pillan said...

Haha, jag fick bara ett nyhetsbrev med det helt galna meddelandet att man kunde få Amelias istället. Ja för det är ju samma sak! Not!

PunkPrincess said...

hahahahahahahaha - detta var sjukt konstigt alltså

Marianne said...

Ok, då är det bekräftat att jag är en kärring eftersom jag läser Amelia...

Det bättrade ju helt klart på min ålderskris...nej kanske inte!