Wednesday, May 27, 2009

Bikinpremiär!

Blev så glad i söndags när det fina vädret äntligen ville infinna sig. Jag o pernilla tog en riktigt lång promenad i hagaparken och sen gick jag även hem därifrån. Var helt slut när jag kom hem. Gick o lade mig runt halv tolv och det har nog inte hänt på över 3 år, alltså innan jag började plugga.

I söndags tog jag av mig mina strumpbyxor och gick alltså helt barbent för första gången i år. Läskigt men nödvändigt om man nån gång ska bli brun. I måndags vågade jag till o med slänga på mig bikinin och lägga mig offentligt o sola i vasaparken. Men jag var inte ensam som tur var. Det var många som solade sina vinterbleka kroppar. Sen kom Marianne och vi drack latte på ett café på Rörstandsgatan. Mysigt i solen!

Nu är jag nyss hemkommen från en middag med Penilla och fru Greijer. Vi trotsade blåsten och satt på en uteservering och käkade kinamat och billigt rosévin. Det var bara jag som tog dessert ha ha. Friterad banan med glass. Åh det är så jävla gott! Vi pratade om ödet och slumpen. Det var kul!

1 comment:

pnilla said...

Jaa det var det! =)