Friday, May 22, 2009

Hunter


Idag regnar det ute så jag tog på mig mina gummistövlar när jag skulle ut och posta ett brev. Men de är gamla, nästan för små samt halvt uppätna av Legolas. Hunter har funnits ända sen 50-talet och har länge varit en hovleverantör av jaktstövlar till det brittiska kungahuset. Men jag såg dom för första gången i ett skyltfönster i Falun. Det var kärlek vid första ögonkastet. Ja jag vet, det är bara ett par gummistövlar men dom är something extra så är det bara. Kanske borde jag unna mig ett par..Frågan är bara vilken färg man ska ha? Jag är nog mest inne på chocolate. Men de röda är också fina.

7 comments:

PunkPrincess said...

hejhopp!

fick mig en sådandär klädhäst idag - vilken ordning det blev helt plötsligt :)

sjukt billiga, du måste åka och köpa en

pusspuss

Eva Braun said...

Åh har du köpt en sån! Ja jag ska definitivt köpa en jag med. Frågan är bara var jag ska ha den..Var har du din?

puss

PunkPrincess said...

ja, var tvungen - fick klädpanik!
den står i hallen - där garderoberna någon gång i framtiden skall stå :)

blev perfekt

puss

Carl said...
This comment has been removed by the author.
Carl said...

Ja en klädhäst får säkert plats om man bor i en tvåa... bor man i en etta däremot *host* *host*

PunkPrincess said...

haha - okej, sorry Carl. antar att jag har satt igång en vild diskussion hemma hos er :(

förlååååååååååååååt

Eva Braun said...

mina klänningar är värdiga att få hänga på en klädhäst så är det bara! Carl får helt enkelt infinna sig i det.