Tuesday, January 13, 2009

Nu är det officiellt

Jag har precis lämnat in mina sista grejer till högskolan dalarna och igår anmälde jag mig som arbetslös på arbetsförmedlingen. Känns skitläskigt såklart med tanke på lågkonjunkturen men samtidigt känns det spännande. Jag har ju ingen aning om vad som väntar runt hörnet. Konstigt nog gick jag med lätta och nästan glada steg från arbetsförmedlingen igår. Vet inte varför men jag har en känsla att det kommer ordna sig. I natt drömde jag att jag kunde flyga. Jag simmade i luften och det funkade. Alla stod men öppna munnar och häpnade av vad de såg. Att drömma att man flyger är ett tecken på att man kommer att ha framgång på ett högre plan, och att ens mod och envishet ska röja varje hinder ur vägen. Vi får la se!

2 comments:

Anonymous said...

Oh vilken härlig inställning! :) Och drömmer du en sådan dröm kan det ju bara betyda gott!

Verkligen skönt att höra med koftan, gick de bort helt??!! Med Tabort? Men inte klänningen? Det var ju märkligt i så fall, men beror kanske på materialet...

Puss!

Anonymous said...

Härligt tjejen! skönt att ha lämnat in det sista. Jättefina dop-presenter, Eddie hälsar o tackar!
Lycka till med jobb nu då, jag tror på dig!