Monday, January 12, 2009

Mina vänner ger mig ny energi

Har haft en superbra helg! I fredags var jag och Helena och strosade runt på stan hela jäkla dan. Helena shoppade som en galning och tro det eller ej men jag köpte ingenting! Vi tog en lunchpaus och sen fortsatte vi. Som avrundning på det hela gick vi och tog oss ett glas vin. Kände mig glad över dagen och över vår vänskap.

På lördagen tog jag en fika med Mimmi som var i stan. På kvällen åkte jag hem till Pernillas nya lägenhet och drack vin till klockan 5 på morgonen. Bara hon och jag. Hur mysigt som helst! Vi får nog ta en sån där vinkväll till snart för vi hade så himla mycket att prata om.

Söndagen finns inte så mycket att säga om. Sova, mysa, kolla på film,sova lite till, äta pizza. Ja ni hajar läget.

2 comments:

PunkPrincess said...

åh, tack vännen! det var fint sagt :)

jag hade en toppendag.

pusspuss

Anonymous said...

Yes, we get it :)
Och verkligen, de där vinkvällarna får nog ske ofta för vi verkar aldrig ha slut på saker att samtala om!

Pöss!