Monday, July 14, 2008

Mitt mål i sommar

Om flytten till Sthlm ska ske redan i November krävs det att jag fullföljer min sommarkurs i Projektledning som jag påbörjade förra sommaren. Jag saknar ju 7,5 poäng så nu måste jag fixa det här! Önskar att jag slapp men när blev livet enkelt? Mitt främsta mål den här sommaren är alltså att klara den här kursen.
Man önskar ju att sommarens mål var att bli så brun som möjligt eller nåt men just nu har jag annat att tänka på helt enkelt. Förresten så är det ju ändå knappt nån sol..

Nu ska jag och min ipod ta en promenad sen är det dags o ta hand om gamlingarna.

See you

3 comments:

PunkPrincess said...

du är så duktig som kämpar på så bra!

du får ha det helt underbart så hör jag av mig när jag är back in town!

puss gumman, miss u

Anonymous said...

Va kul med Sthlm om det blir så!! Vi har alla olika mål med sommaren hör jag. Mitt är att lära känna min son mer och bättre,vilket inte är helt lätt. Så liten men med ändå så stort inflytande ;) Hälsa Calle. Kram på dig!

Eva Braun said...

Din uppgift låter bra mycket mer spännande än min Karin:) Hoppas ni mår bra allihopa!

Kram kram