Tuesday, July 8, 2008

Celebert besök från London

har vi haft idag. Cicci och hennes fästman Hisham har varit här och hälsat på. Vi har varit på stan och lunchat i flera timmar i solen och sedan gick vi hem till oss och jag bjöd på en underbart god morotskaka som jag bakat idag:) På kvällen åkte de hem. Jag och Carl blev kvar ute och tog oss var sitt glas vin på verandan sen gick vi på en långpromenad i kvällssolen. På vägen httade vi fina blommor som vi plockade. En underbart härligt dag har dagen bjudit på med underbart väder också för en gångs skull!

Nu ska jag kolla på Irene Huss.

Puss och hej

2 comments:

PunkPrincess said...

åh, vad mysigt ni verkar ha haft det. skönt!

hoppas allt är bra och att jobbet går bra :)

pusspuss

Anonymous said...

Oh vad mysigt det låter!

Jag vill meeeeed ha någon att dricka dricka vin på verandan med...buhuu buhuu. Du är lyckligt lottad stumpan, glöm inte det! :)

Puss puss