Wednesday, July 2, 2008

Min kropp skriker efter shopping!

Jag är så extremt shoppingsugen just nu och så har jag inte ett korvöre. Såklart. Så är det väl jämnt tycker jag. Och när man har pengar hittar man inget man vill ha istället.

Igår tog vi en tripp med bilen och hamnade bland annat på ICA Maxi. De har börjat med självscanning där och om man provade på det fick man 50 kr att handla för. Både jag och Calle testade så vi fick alltså 100 kr rabatt i matkassen. Kunde inte varit lägligare än nu eftersom jag inte har några pengar. Nu har jag iaf mat i några dagar till sen blir det väl till att låna pengar. Det är det värsta jag vet, för det är så tråkigt att betala tillbaks sen.

Snart ska jag iväg och jobba. Hej svejs!

1 comment:

PunkPrincess said...

ja usch ja, det är inte lätt... jag hittar saker heeela tiden och jag har verkligen inte några pengar :(

har dock totalignorerat min ekonomiska situation den sista tiden. får se hur det går när det är dags för nästa hyra...

pusspuss