Tuesday, April 1, 2008

Jag måste ha!!!!


Jag har hittat en tavla på Modesty Blaise som jag bara måste ha. Den är så jävla cool och det roliga är att det är en riktig målning. Alltså inte bara ett tryck eller så. Utropspriset är 1000 spänn men det skiter jag i för jag måste som sagt bara ha den. Calle tycker naturligtvis att jag ska vänta tills jag vet om jag har nåt sommarjobb eller inte vilket jag kanske borde göra..Förr sa jag alltid: det ordnar sig alltid, åt allting. Ska nog köra lite på den filosofin nu tror jag. För det gör ju det, ordnar sig alltså!

2 comments:

Anonymous said...

Jag råder dig att vänta lite med tavelinköpet. Jag har sett samma tavla förut så den som målat den har antagligen fler, och om du letar runt lite till kan du säkert få den för en billigare penning. Tusen riksdaler låter ju lite väl häftigt, tycker du inte? Fast, I know hur snyggt det är med en Modesty Blaise-tavla... =) Så jag förstår dig!

PunkPrincess said...

hej hopp!
håller med tidigare skribent - AVVAKTA!

du... det brinner i falun...
engelska huset, är det där engelska puben ligger?

pusspuss