Saturday, April 26, 2008

darling är i sthlm i helgen men jag har det jävligt bra jag med..

I torsdags fyllde Jonna år och grillning var tjejkvällens tema. Jättegott och jättemysigt men vi var nog ute lite för sent för det blev jäkligt kallt mot slutet.

Igår var Hanna Svensson i stan för att städa ur sin lägenhet. Vi fikade på bryggcafét efter min dag på SSAB. Vi blev sugna på vin så vi drog till systemet och handlade och så blev vi sugna på o grilla också så vi handlade lax.
Elin och Hanna


Vet inte hur jag ska klara mig utan vår trädgård sen när vi flyttar till Sthlm. Det är verkligen livskvalitet att hälla upp ett glas vin och sätta sig här ute. Legolas börjar vänja sig vid kopplet nu så det är så skönt att kunna ha dörren öppen och kunna gå ut och in.

Idag har jag varit och fikat med Elin och sen kollade jag runt på stan. Jag har fortfarande inte fått nåt sommarjobb så jag förbjöd mig typ att handla nåt. Fyndade en tunika på rea på indiska och det var faktiskt allt jag köpte. Känner mig riktigt stolt över mig själv.
Ikväll blir det bara jag o Lego. Vi ska mysa och kolla på TV.

No comments: