Friday, April 4, 2008

It´s mine!

Jag kunde inte låta bli. Jag har köpt tavlan. Blev dock lite osäker när både Pernilla o Helena tyckte jag skulle vänta. Vänta på vadå undrar jag. Jag har letat som en galning på nätet och det är skitsvårt att få tag på modesty blaise. Jag hoppas bara att den motsvarar mina förväntningar och att jag inte blir besviken när jag får den..

Idag har jag hållt i min första intervju på SSAB. Skitläskigt. Gick på toa 4 gånger i morse ha ha. Blir alltid helt cp i magen när det är nåt jag är nervös för som är viktigt liksom. Intervjun gick iaf bra som tur var.

På eftermiddagen satt jag på andra sidan intervjubordet. Dvs att jag själv var på intervju för sommarjobb på ett bemanningsföretag som heter Uniflex. Det kändes skitbra under intervjun. Däremot har de inga jobb som matchar mig just nu. Om det dyker upp nåt så ringer de mig förhoppningsvis.

Nu ska jag äta ostbågar.

Hoppas ni har en trevlig fredag!

3 comments:

Anonymous said...

Men nu tycker jag att du bloggar lite för dåligt stumpan. Nu när du fått mig på kroken måste du ju uppdatera ofta förstår du väl? :)
Hoppas det gått bra på intervjuerna, både bakom och framför skrivbordet. Ha det bäst!
Massa puss!

Anonymous said...

haha jag borde kanske läst igenom senaste bloggposten innan jag skrev min kommentar :)

Eva Braun said...

vad roligt darling att du inte kan klara dig utan min blogg:)
Men hörrö du, ska inte du blogga på myspace? Ser jävligt tomt ut på sidan tycker jag. Skärpning!

Love you