Tuesday, April 8, 2008

Jag blir inte förvånad längre

jag o Zanna har lånat varsin inspelningsbar bandspelare på skolan för att vi ska kunna spela in våra intervjuer. När jag skulle trycka på play i förmiddags för att lyssna på en av de färdiga intervjuerna så hände det ingenting. Bandspelaren var helt död! Den hade alltså bara slutat fungera helt plötsligt. Jag börjar helt ärligt tro att det inte är någon slump längre att alla elapparater gå sönder runt omkring mig. Ja för att dra det kort så har jag lyckats ta sönder 2 blenders, 2 mixerstavar, 1 elvisp, 2 videoapparater, 1 bandspelare plus säkert några till som jag inte minns just nu. Och då menar jag inte att jag har varit vårdlös och tappat dom i golvet eller så. Nej, utan samtliga av dessa apparater har bara dött helt plötsligt. Är inte detta märkligt!? Jag börjar fan tror att jag har nåt jävla elektromagnetiskt fält i kroppen som slår ut elektriska prylar. Vad tror ni?

Klockan är halv elva och jag borde nog gå o lägga mig snart. Har ju börjat vända om dygnet förstår ni. Halv sju ringer klockan i morrn bitti. Det trodde ni inte om mig va:)

1 comment:

Anonymous said...

Nä det trodde jag aldrig om dig, men ingenting förvånar mig längre. Allt oväntat inträffar ju nu för tiden!
Jo jag tror definitivt du och elektricitet har något skumt förhållande! Kanske av samma anledning som att du är mottaglig för den andra sidan så att säga. det tror jag hänger ihop iaf, definitivt! Du har inte funderat på att bosätta dig ute i bushen nånstans, långt bort från allt vad elektricitet heter??!! ;)

Pusselipuss darling!