Monday, March 31, 2008

Kycklingwok med stekta nudlar och blondering

står på kvällens schema. Har bestämt att jag ska vara blondin ett litet tag till så idag är det dags att färga utväxten. Har aldrig gjort det förut så vi får se hur det går. Bara det inte blir en helt annan blond färg i botten nu men det blir säkert bra.
Men nu är jag hungrig som en varg så jag o Calle ska väl börja med maten snart. Efter maten tänkte jag baka en bananpaj. Är det någon som har provat det? Inte jag iaf. Ska bli mycket spännande!

2 comments:

PunkPrincess said...

jag tycker du ska vara blond ett tag - det är fint. hoppas det gick bra för dig och hur blev kakan?

pusspuss

Eva Braun said...

håret är väldigt blont nu men alldeles för gult fortfarande. har köpt silverschampo men jag vet inte om jag tycker att det blir nån direkt skillnad. Jag orkade aldrig baka igår så det kanske blir idag istället:)

puss