Saturday, March 1, 2008

Jag fick ett barnkalas!!!


Ni vet att jag skrev i torsdags att jag inte alls var sugen på vinprovning. Var ju trots allt lite sliten från onsdagens bravader så jag tog det rätt lugnt. Skulle vara hos Elin kl 19, jag stack väl hemifrån efter halv åtta nångång iklädd mysdress. Ringer på hos Elin som verkar lite stel. Kliver in i vardagsrummet och tycker det är konstigt att jag är först. Var trots allt över en halvtimme försenad ju. Tycker det är lite mörkt i vardagsrummet och hinner inte tänka så mycket mer för rätt som det är hoppar det fram folk och skriker GRATTIS! Då har världens sötaste tjejer ordnat ett surpriceparty eftersom jag fyller 30 nästa vecka. (Är ju i Paris då, därför firades jag i torsdags).
Det roliga var att jag hade ingen aning om detta. Jag blev verkligen tagen på sängen. De stackarna hade dessutom fått sitta o trycka bakom gardinerna i över en halvtimme eftersom jag kom försent ha ha. Det var heller inte vilken fest som helst utan de hade ordnat ett barnkalas som gick i Hello Kitty tema. Vi hade fiskdamm, lekte lekar och charader, drack saft, åt kakor o tårta. Ja allt man ska göra på ett barnkalas. Det var helt fantastiskt! Kan inte komma ihåg när jag kände mig så glad senast. Det är helt klart den bästa överrraskning jag fått nånsin!
jag lyckades blåsa ut alla ljusen
helen får bottennapp
så här glad är jag när jag hittat min present efter fisk, fågel eller mitt i mellan skattjakten
jag får bindel runt ögonen, blir snurrad och ska rita knorr på grisen. jag kommer sist:(

1 comment:

PunkPrincess said...

åh, vad mysigt!
det förtjänade du tjejen. vad söta ni såg ut :)

saknar dig, saknar dig, saknar dig

men snart, snart, snart får vi ses!!!!!!!

pusspuss