Friday, March 28, 2008

Hemma igen

långfredagens outfit

Kom i och för sig i tisdags redan men jag har inte orkat blogga. Det har varit helt jävla underbart skönt o varit hemma i Mjölby. Träffat familjen och barndomsvännerna. På långfredagen var jag o de andra tjejerna bjudna på middag hemma i Lies o Andys nya lägenhet. Det var jättemysigt med middag, vin och skvaller. Varför kan inte alla mina kompisar bo i samma stad för?! Så himla dumt..

Karin, jag o Lie
Jennie o Pernilla


Igår var det tjejkväll hemma hos Hanna. Vi hade nyttighetstema så det blev sallad och vitlöksbröd. Jag hade med mig rödvin men var inte ett dugg sugen konstigt nog så jag drack inget. Hanna hade däremot köpt en flaska vitt enbart för att flaskan var så jävla snygg men vinet smakade skit så hon fick tvinga i sig vinet ha ha.

Igår var jag även i Borlänge tillsammans med Zanna som jag nu ska skriva C-uppsats med. Vi ska göra ett exjobb åt SSAB i Borlänge. Det vi ska göra är en kommunikationsplan åt deras underhållsenhet. Så jäkla läskigt känns det men samtidigt jäkligt bra och utvecklande. Jag kommer nog lära mig massor av det här. Igår fick vi vårt kontor och vi hann att boka ca 10 intervjuer med olika chefer redan igår så det känns jäkligt skönt o redan ha kommit igång.

Idag ska jag vara hemma o försöka skriva ihop ett föredrag till franskan. Den har ju blivit lidande hela terminen så jag vet i fan om jag kommer klara kursen. Den som lever får se..

2 comments:

Anonymous said...

Bästa outfiten ever!!! :)

PunkPrincess said...

snyggt!

du är så duktig tjejen och det är klart du klarar franskan. du har ju fått tjyvöva nu med tanke på paris resan, wohooo

puss
saknar dig som fan