Monday, March 17, 2008

Jag lyckades att inte titta på löpsedlsedlarna

Igår var vi på fest hos Johannes. Det var Helens födelsedagsfest. Var riktigt sugen på att klä mig fin och gå på fest. Det känns som det var ett tag sen nu. Det blev en lyckad fest och jag inte alls mått dåligt idag. Klart jag har varit bakis, men så där mysigt bakis ni vet. När man kan slappa hela dagen utan att få dåligt samvete som jag alltid får annars om jag inte gör nån nytta.

Jag o Calle har faktiskt följt alla deltävlingar i melodifestivalen. Ja nördigt, jag vet, men lite mysigt ändå:) Igår var vi ju på fest och missade ju då finalen. Mitt problem var hur sjutton vi skulle lyckas klara oss till dagen efter utan att få redan på vem som vann. Ingen fara för jag hade räknat ut det hela. Jag tog bort aftonbladet som min startsida på datorn så jag inte skulle kunna se vinnaren idag innan reprisen sändes 18.30. Problemet var att jag var tvungen att gå o handla frukost i morse och det skulle bli svårt att undvika löpsedlarna inne på ICA. Det lär ju vara på förstasidan vem som vunnit liksom. Men jag lyckades faktiskt att handla utan att titta på löpsedlarna som är precis brevid kassan. Kunde liksom bara kolla åt vänster. Det måste ha sett ganska roligt ut ha ha. Charlotte Perelli vann. Kändes som det kvittade vem som vann för det var inte en enda låt som var bra ändå.. Men det e ändå tradition o titta varje år;)

No comments: