Monday, December 15, 2008

Vilen rolig helg jag haft

I fredags tog Calle mig till Sibiriens soppkök som han har tjatat så länge om. Jag är ingen sopp-person men fasiken vilken god fisksoppa jag beställde in. Pyttelitet ställe men jättemysigt. Efter middagen fick jag stressa för jag skulle möta upp Hanna.
Vi drog vidare till globen där vi såg idolfinalen. Jag vet, lite töntigt kanske men det var en rolig grej.
När jag kom hem skulle jag äta lite godis. Känner något hårt i munnen så jag rusar till toaletten. Min tand hade gått sönder! Vågar knappt föreställa mig vad det här kalaset kommer gå på. Det är nog dags att fixa ett jobb snart..

På lördagen åkte jag o Calle till Kista galleria och skulle kolla efter en ny resväska till mig. Köpte ingenting men åtnjöt en god lunch i alla fall.
På kvällen var vi på inflyttningsfest hos min andra Hanna o Anton o jäklar vad kul jag hade. Gick inte hem förräns vid fyra på morgonen.

Igår gjorde vi ingenting vilket var helt underbart. Bara kollade på film o myste.

Idag däremot måste jag plugga.

2 comments:

PunkPrincess said...

trasig tand?! fy så tråkigt... hur gick det till, var det en hård karamell?

hoppas det inte blir så kostsamt...
man kan göra något roligare för pengarna

puss!

Eva Braun said...

det konstiga var att jag åt en sån där seg colaflaska. Tanden måste väl varit dålig så det hade säkert hänt förr eller senare ändå men fan vad surt det känns. Man kan som sagt göra nåt roligare för pengarna.
puss