Friday, December 12, 2008

Läsa, shoppa, åka tåg

Har varit duktig och pluggat hela veckan. I onsdags kväll fick jag släppa böckerna en stund för då var jag o Hanna Svensson på Topshopkväll i Soukgallerian. Det var 25% rabatt på hela topshop sortimentet, Ebba Von Sydow var konfriencier, Agnes rev av en låt och så var det fiskdamm! Jag fick en rengöringslotion från Jabu`she. Min börjar ta slut så det var ju perfekt. Målet för både Hanna o mig var att hitta en nyårsklänning. Jag hade bestämt att det var det enda jag skulle lägga pengarna på. Provade typ 100 klänningar men ingen kändes helt hundra. Hanna blev däremot helt förälskad i en lång mohairtröja med en stor hund på magen vilket även jag blev så det slutade med att vi båda köpte hundtröjan. Den är hur mysig som helst och perfekt att ha till ett par leggings.

Igår var jag i Borlänge. Tåget gick vid sex från Sthlm. Det var lagom kul att stiga upp vid fem. Ska dit nästa vecka också men sen är det helt slut. No more föreläsningar eller seminarier ever. Jihoo!

No comments: