Wednesday, December 3, 2008

Plugg o middag o nya jeans


Igår var jag duktig och pluggade en del. Jag har ju läst lite varje dag men igår kände jag mig kreativ så skrivandet kom igång ganska bra.
På kvällen var vi på middag hos Anton o Hanna. Det var väldigt trevligt och deras nya lägenhet var jättefin. Älskade deras svartvitrutiga golv i köket! Det ser man inte så ofta nuförtiden. Konstigt eftersom det är så tidlöst och snyggt. På mig hade jag mina Acne Luv som jag köpte i lördags. Insåg att de var jäkligt tighta så här i efterhand. Idag har jag fortfarande ont i magen där de skar in som fan igår. Jag hatar att köpa jeans för man vet aldrig om de töjer sig typ 100 storlekar eller om de inte töjer sig alls. Har gått i stuprör i ganska många år nu så det känns konstigt med ett par utsvängda. Får se om det slår nästa år i Sverige. Dessa jeans är mycket ombloggade men jag har jag har ändå inte sett någon på stan som bär dem. Men så är det alltid tycker jag. Folk vågar inte förrän man har sett det på ett antal personer först. Trist tycker jag. Det är väl inget kul att alla ser likdana ut.

No comments: