Monday, June 30, 2008

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Pernilla

Reglerna är följande: Svara på frågorna om dig själv. I slutet av inlägget ger du den vidare till 5 andra bloggare. Och sedan skriver du en kommentar hos deras bloggar att de har en utmaning att hämta.

1. Vad gjorde du för tio år sedan?


Oj vad gjorde jag då? Hm.. Jo jag hade fått mitt första jobb som var på på Vero Moda och bodde i Linköping tillsammans med Pelle.

2. Vilka fem saker finns på att-göra-listan i dag?

*Tvätta
*Gå på stan
*Fika med Helen
*Leta efter en pälsbolero på nätet
*Kanske städa lite. Eventuellt kommer Cicci och Hischam på besök i veckan och då måste det ju vara fint:)

3. Godis jag gillar.


Hård saltlakrits, gott och blandat creamy och choklad.

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär?

Köpa en fet lägenhet i Stockholms innerstad, en stuga i Stockholms skärgård och en stuga på Öland. Betala av mina studielån. Omedelbart boka en resa till Hawaii. Shoppa shoppa shoppa! Bjuda mina vänner på en oförglömlig resa någonstans. Överraska Calle med en cool sportbil inslagen med en stor röd rosett. Boka en personlig tränare. Äta på lyxiga restauranger och dricka dyrt årgångsvin. Åka till något fattigt land och donera pengar så att jag själv kan se glädjen i deras ögon.

5. Städer som jag bott i.

Mjölby, Linköping, Stockholm, Paris, Falun

6. Bok jag rekommenderar till andra.

Vill man ha något djupare så blir det: den nionde insikten av James Redfield. Är man ute efter något mer lättsamt och roligt skulle jag vilja säga alla böcker av Martina Haag.

No comments: