Sunday, June 8, 2008

Semester

Imorrn åker jag till Mjölby. Calle kommer på tisdag och på onsdag drar vi vidare till Öland. Ska bli så skönt att få komma iväg lite. På tisdag ska vi åka och hälsa på Karins lilla bebis. Sixten ska han heta! Hur coolt e inte det! Ska bli så himla kul o få se honom. Har nog liksom inte riktigt fattat det än.

Idag har jag köpt ett par blåa plastskor:)Såna där man hade när man var liten. Fast jag tror aldrig att jag hade några iofs men typ "alla andra" hade ju. Har tyvärr ingen bild på dem. Får se om de får följa med till Öland.

SummerLove

2 comments:

PunkPrincess said...

midsommarplaner!

hej svejs gumsan!

hoppas ni har det fint på er lilla minisemester :)

angående midsommar så är det leksand som gäller och det drar igång redan på dagen med lite modevisning och sen blir det sill och potatis, grillning mm för att sedan runt 20.00 resa stången och sen är det fest!!!!!!!

så jäkla kul att ni ska komma me!

puss & kram

Anonymous said...

Mycket trevligt att se dig sist i Mjölby! As always honeybun! Hoppas ni hade en fin Ölandsvistelse och att du kommer hemåt nånting mer i sommar. Puss på dig! Och jag har en "utmaning" åt dig:
http://sensetheecho.blogg.se/2008/june/utkast-utmanad-jag.html