Friday, June 27, 2008

Drakflygning

Igår var både jag och Calle lediga så då invigde vi draken Calle köpte för ca ett år sedan. Det blåste för dåligt så det gick inte så bra för oss. En liten snorunge kom och tipsade om att man skulle springa mer. Det försökte vi ju med men det gick ändå inte så bra. På eftermiddagen cyklade vi in till stan och kollade lite på rean. Calle bjöd mig på en pizza sen gick vi till kopparhatten och fikade med Jonna, Helen och Petter. När vi kom hem på kvällen tog vi ut draken igen men det var fortfarande för vindstilla.

Idag var min första dag solo på jobbet. Det gick över förväntan. Var faktiskt nästan till o med kul idag. Det enda jobbiga var att jag letade överallt efter en gubbes medecin som senare visade sig ligga i en jävla trälåda med ett hänglås på. Typ en sån man gjorde i slöjden.

Ska jobba hela helgen. Imorrn börjar jag kl 07 så jag borde nog nanna nu.

Natti natti

No comments: