Friday, September 28, 2007

Sambo

Ja nu är man sambo. Idag presenterade Calle mig för en lärare som sin sambo. Gud vad vuxet det kändes. Jag blir fortfarande chockad när folk skaffar barn eller gifter sig som är lika gamla som jag. Jag tror inte jag har fattat att jag faktiskt fyller 30 nästa år. Fy fan, det e ju inte klokt!

Idag var det visning för den blå renen. Ja, filmen jag var med i alltså. Det var lite läskigt att se sig själv på vita duken. Särskilt när alla andra tittade på. Filmen var riktigt bra gjord tycker jag. En stor eloge till Jonas o company!

För att återgå till samboämnet så måste jag säga att jag trivs grymt bra i lägenheten. Så jäkla skönt med lite ytor att röra sig på. Legolas e helt överlycklig, det märks. Han kissar dessutom inte i sängen längre :)Peppar peppar.
Innan jag flyttade var det mysigt att ha en katt som fanns där när man kom hem. Nu har jag en katt plus en härlig kille som väntar där hemma också. Det e ju rätt nice alltså. O badkar har vi också. Jag kommer se ut som ett russin hela vintern tror jag för i badkaret kommer jag nog tillbringa en hel del kvällar. Kommer väl bli halvt alkoholiserad, för nån form av alkohol dricker jag alltid när jag badar.

Vårt internet har inte kommit igång än och det kommer nog dröja ett par veckor innan det gör det så jag kommer kanske inte kunna vara så aktiv på bloggen, men ska försöka skriva nån rad när jag är i skolan.

En varm kram i höstburret till er alla!

2 comments:

Madeleine said...

Grattis till sambolivet gumman :) Härligt o höra att du trivs! Hälsa Calle från mig. Saknar dig gumman!! Puss o Kram /M.

PunkPrincess said...

grattis grattis

visst är det mysigt att bo ihop?

puss!