Sunday, September 16, 2007

Pistolskytte nästa

Måste säga att jag trivdes läskigt bra att hålla en pistol i handen. Hur ska man tolka det här? Har jag en dold mörk sida som jag inte visste om? Eller var det bara den totala makten av att hålla en pistol som kändes jäkligt bra? För att få utlopp för mitt nya intresse borde jag kanske börja med pistolskytte. Ska defintivt kolla upp saken.
Helgen har iaf varit ganska lugn. Jätteskönt faktiskt. Jag o Calle var på bio i fredags och efter bion mötte jag upp Hanna, Hanna o Hellen för ett glas rött på bakfickan till rådhuskällaren.
Lite senare drog vi vidare och mötte upp killarna på engelska puben. Förstår inte varför de ska envisas o hänga på det där sunkiga haket.
Igår skulle grabbarna festa och jag hade verkligen ingen lust för det så jag o Hanna hade myskväll. Vi hann med 3 filmer, 1 chipspåse, 1 popcornspåse, 1 paket glass och mängder coca cola. Myspys var det allt. Hade vi festat hade vi säkerkligen fått i oss lika mycket kalorier. Det försöker jag iaf intala mig själv:)
Nu måste jag plugga franska. Usch, har typ inte pluggat på hela veckan så jag har lite att ta igen:(
Måste dessutom lämna in min photoshopsbild. Datorerna gillar inte mig så vi får se hur det går.

Simma lugnt

No comments: