Sunday, July 29, 2007

Oops

Lillan visade sig visst vara en kille ha ha. Vi har haft svårt att komma på ett bra namn men nu e det bestämt. Han ska heta Legolas.

Usch idag känner jag mig lite sjuk. Har ont i halsen, men ingen feber som tur är. Hoppas bara att jag är bättre tills imorrn för då kommer Ameli o Camilla o hälsar på! Det ska bli grymt roligt!

Ska passa på o storstäda min lägenhet idag när jag e ledig. Måste även få inspiration till nån snygg hemsida till mitt företag vilket inte är det lättaste. Har registrerat företaget nu förresten!
Lägger inte ut namnet förrän jag köpt domänen. Kanske borde göra det idag så ingen annan snor namnet. Det är väl ingen risk, men man vet ju aldrig.

Tjing

3 comments:

PunkPrincess said...

hej söto!
hoppas allt är bra med dig :)

nu jobbar jag igen, det är blä, blä, blä

Anonymous said...

Hej! Har du dragit igång företaget??? Fan va spännande! Berätta meeeer. Kram!

Eva Braun said...

Jag håller på för fullt med företaget. Har bara hemsidan kvar nu. Den ska vara klar till söndag har jag tänkt.
Säger till när det e klart :)

Kram!!!