Tuesday, July 24, 2007

Det tog mig mer än 3 år....


för att få dit en jävla skylt på min cykel. O till råga på allt krävdes det en karl för grovjobbet. När jag köpte min rosa panter satt ju inte skylten fast o jag har tänkt att jag ska fixa det men så skjuter man upp det hela tiden. Men nu med Calles hjälp e den på plats!
Nästa projekt blir nytt baklyse o ny sadel. Det ni! På tal om projekt fick jag VG på reklamprojektet =) O på hela terminen också förresten! Hi Hi.



Nu hoppas jag snart kunna slänga mina minipiller i sjön. Nä förresten, blir inte fiskarna konstiga då förresten? Nä, men allvarligt talat så har jag ju pratat om att jag saknar ett bra alternativ till p-piller. Fick ju nys om en liten apparat som säljs i Tyskland, England o USA. Vill inte nämna den vid namn här på bloggen än men jag hoppas att jag kan börja sälja den i Sverige. Det är nästan klart nu så jag hoppas verkligen att det blir nåt...


3 comments:

Anonymous said...

Hej bruden! Grattis till cykeln! :) Inte en dag för tidigt.. För sjutton... på måndag ses vi ju! Ska bli så jäkla kul! Hörs i veckan! Mega Kyss!

Eva Braun said...

Helvete vad kul det ska bli o ses!!!
Vet inte hur länge du stannar men på tisdagen e jag ledig iallafall!
Puss

PunkPrincess said...

inte illa - äntligen!