Wednesday, July 25, 2007

Hittegods


Har ni sett nått sötare? Det här är lillan. Jag hittade henne utanför huset alldeles ensam natten till i måndags. Jag kunde ju inte göra annat än att ta hand om henne. Hon har inget halsband eller nåt så vi vet inte vem hon tillhör. Men man släpper ju inte ut en liten kattunge så hon har förmodligen rymt. Hon har sovit hos oss i 2 nätter nu. Vi har köpt kattmat o ordnat en kattlåda åt henne. Hon kissade nämligen i sängen 3 gånger innan vi hade lådan. Sen har hon bajsat i duschen också, brevid lådan ha ha. Det värsta är att vi inte vill göra oss av med henne för hon är så himla kelig o mysig. Men idag har jag satt upp en lapp på ICA att vi har hittat en katt som återfås på beskrivning. Det är nästan så jag hoppas att ingen hör av sig. Mitt hjärta kommer krossas om jag måste lämna ifrån mig den här gullungen.

No comments: