Saturday, May 24, 2008

Nu kryper dom fram ur sina iden

Idag är det Falukalaset här i Falun och en sak jag undrar helt plötsligt är var alla människor kommer från?! På hösten och vintern är det helt dött i den här stan men när något stort händer som tex Falukalaset, ja då kryper dom fram. Konstigt det där. Man undrar ju vad alla dessa männskor gör annars. Ja kul är det iaf att se att stan lever för en gångs skull. Ikväll har jag och Hanna ätit langos och lyssnat på massa halvdåliga artister. Efter det så mötte vi upp Calle o Petter och drog och såg den nya Indiana Jones-filmen på bio. Kändes inte riktigt som de gamla filmerna. Känns som de ska klämma in så mycket action på nåt vis. Likadant var det i den senaste Bond-filmen. Det var mer en actionfilm än en klassisk James Bond.

Idag var jag på en liten shoppingrunda och nu är jag tre klännningar rikare. En av dem vann jag på ebay i natt. Ska se om det går att hitta bilder på dem. Lägger ut dom imorrn på bloggen isåfall.

God natt

No comments: