Wednesday, May 7, 2008

Medecin, blöjor och damsugning

ja det är vad min sommar kan komma att handla om för jag har nämligen fått ett sommarjobb idag! Jag ska jobba inom hemtjänsten och gå runt till olika gamlingar som har olika behov. Har ju inte jobbat inom vården tidigare men jag hoppas vekligen att jag klarar av hygienbiten. Nackdelen är att det var nästan bara kvällstid så jag kommer jobba till 21 typ hela sommaren. Blä vad trist men samtidigt e jag otroligt tacksam för att jag fått ett jobb.

4 comments:

Anonymous said...

Hej gumman! Jag var på intervju ang sommarjobb inom hemtjänsten men kände direkt att det inte var nåt för mig. Fast jag hade tur för några dagar efter var jag på intervju på Ica kvantum o fick jobb där så då kunde jag tacka nej till hemtjänsten. Men som du säger, det är ju bra att ha ett jobb och jag hoppas det kommer gå bra för dig. Kram Madde!

Anonymous said...

Det är ju skitbra att jobba kväll på sommaren, det innebär ju att du då kan vara ute och jobba på brännan om dagarna!
Puss, och grattis!

Anonymous said...

Härligt! Grattis till sommarjobbet! Skönt att det fixade sig. Är det i falun? Puss o kram Lie

Eva Braun said...

ja det känns gött o kunna betala hyra o köpa mat den här sommaren också:) Ja jobbet e i falun.

PUSS