Wednesday, May 23, 2007

Hur kan man få inspiration när det ser ut så här???


Det här är alltså det berömda sporthotellet i Borlänge som jag håller på att utforma idéer till. Kolla hur det ser ut! Calle tyckte det påminde om en vårdcentral och jag kan inte gör annat än att hålla med. Vi har kommit på lite idéer men det är tufft när man inte ens gillar det man ser. Ägaren verkar dessutom vara en jävla snåljåp så han lär ju inte gå med på vad som helst.
Idag ringde de från Åhléns och sa att jag fått ett sommarjobb på skivadelningen. Åh jag är så glad! Nu vet jag att jag kommer att överleva i sommar iaf. Fast hade jag inte fått jobbet hade jag inte haft pengar till mat och då hade jag ju tappat de där extrakilona som jag bara vill ska försvinna. Hm...Ja ja, nu kommer jag att ha pengar iaf.

1 comment:

PunkPrincess said...

Grattis gumsan, fan vad kuuuuuuuul - då löste det sig tillslut trots allt, får du rabatt också? ;)

jag håller med, var det hotell det skulle kallas det där eller? ser ut som en instutition av något slag - lycka till

puss & godnatt