Monday, August 24, 2009

Överraskningsgalej

Imorrn fyller Carl 30 år och i lördags tog jag ut honom på middag. Jag tog honom till Cave de roi, en libanesisk restaurang han tjatat om ända sen vi träffades. Han trodde att det bara var han och jag men när vi kom dit sitter alla hans vänner på restaurangen. Jag har umgåtts med Carl typ dygnet runt på sistone så det har varit svårt med allt hemlighetsmakeri men tydligen lyckades jag bra för han misstänkte ingenting och blev helt paff när han fick syn på de andra. Tror aldrig jag sett honom så glad. Han seglade på små moln på vägen hem och visade sin kärlek till mig lite mer än vanligt. Det var såå värt det! Att göra någon så glad gör mig alldeles varm i kroppen.


Magdansös hade dom. Hon bjöd upp Linus, Magnus och Carl lite senare.

Det var en väldigt trevlig kväll!

1 comment:

Anonymous said...

Men åh, va mysigt :) Va kul att det blev lyckat! Hälsa honom ett Grattis i efterskott. Kram /Madde