Sunday, August 30, 2009

Från att ha nypit mig i armen sen i fredags gör jag det nu offentligt

JAG HAR FÅTT ETT JOBB! Och inte vilket jobb som helst, utan mitt drömjobb. Det är på ett produktionsbolag som gör mestadels direktsänd sport som tex hockeyVM. Jag ska jobba som bokare/projektledare/produktionsledare. Jag kan bli ansvarig för ett helt projekt och kommer fungera som någon slags koordinator skulle jag tro. Jag fixar tex allt praktiskt som personal, resor, hotell. Sen har jag ju naturligtvis en budget jag måste följa. Mycket detektivarbete har jag fått höra att det är samt att det är ett stort ansvar för inget får ju gå fel eftersom det mesta är direktsändningar.

Jag känner mig glad, rädd, förväntansfull och lycklig!

6 comments:

Anonymous said...

ÅH- ETT STORT GRATTIS GUMMAN!!! :D

Vad glad jag blir för din skull. Du som har väntat så länge :) Underbart!

Massa Kramar /Madde.

Ps, hälsa Calle!

Camilla said...

Vad roligt, stort grattis och lycka till nu:)

Karin said...

Grattis Eva!!!!! Äntligen! Fan va roligt för dig. Lycka till nu då! Stor kram

Lotta said...

Jaaa!! Gud va kul Eva, Grattis,va glad jag blir. Stort lycka till!Stor kram

Eva Braun said...

Vad söta ni är :) Tack! När ska du fixa facebook Lotta? Nu för tiden vet man ju till o med vad ens vänner äter till middag tack vare fejan, men dig har jag lite dålig koll på känner jag ;)

Lie said...

Jaaa det är så roligt Eva, du är sååå värd det! Den som väntade på något gott, fick det göddaste!