Saturday, April 21, 2007

Saknar mina darlings!!!


Har bestämt mig för att behålla bloggen så hädanefter kommer jag skriva lite oftare...


Hela jag är full med känslor av saknad. Saknad av mina underbara vänner. Mina darlings!
Var på påskfest i Mjölby hos Karin o Dennis i deras nya hus. Jättetrevligt var det, alldeles för trevligt. Blev påmind om hur mycket jag saknar mina barndomsvänner. sa att jag älskade dem men precis när jag hade sagt det sa jag också att jag inte säger det här för att jag är full utan för att jag verkligen menar det. Det blev för jobbigt så jag började gråta! Tittar upp o ser att Lotta också står o gråter. Lie o Pernilla står o tröstar. Det kändes såå fjortis men vad fan, det var så jag kände!
Jag saknar också Stockhom och mina darlings där! Tro inget annat! Can´t live without you!
Den 5e maj kommer jag!!! Då kommer min londonstjärna med hennes fästman till Stockhom.
Ikväll blir det inflyttningsfest hos Johannes. Ska bli kul. Känner att jag behöver en ordentlig grogg.

Puss

1 comment:

PunkPrincess said...

hej hopp bruden!

hittade din blog :)

vi får ta en lektion snart!

hoppas festen igår var trevlig, själv hade jag hemmakväll - igen, börjar bli isolerad tror jag, haha

puss

love you