Monday, April 23, 2007

Festen i lördags

Den här kursen jag läser nu känns så fruktansvärt onödig. Vi har idag för tredje gången fått se diabilder på olika reklambilder från allt från fransk imperalism till Cindy Crawford i baddräkt.
Soft är det ju och ganska intressant men behöver jag veta detta? Vad ska jag göra med den kunskapen? Är ju faktiskt här för att lära mig något.
Inflyttningsfesten hos Johannes i lördags var riktigt lyckad. En stor 4a och det var folk överallt. Jag minglade hela kvällen vilket man verkligen kunde göra eftersom det var så mycket folk. Skitkul!! I vardagsrummet fanns mixerbord och en mikrofon. Det var två killar som rappade. Skitgrymma var dem. Jag trodde först det var en skiva som var på. Hörde liksom ingen skillnad. Jag sa vid ett tillfälle lite kaxigt att jag minsann också skulle gå upp o rappa. Lite senare drar Simon och Anton tag i mig och tvingar mig till mikrofonen. Då var jag inte lika tuff kan jag säga men jag öppnade lite snyggt med: Its Eva in the house. Carl hade tidigare under kvällen sagt att han skulle gå ifrån festen om jag gick upp o sjöng men det gjorde han inte ha ha.
Igår blev det pizza och banana split för mig o Carl. Precis vad vi behövde!

3 comments:

PunkPrincess said...

haha - tokfia! förstår att du blev rädd när dom tvingade upp dig, det är alltid lätt att vara kaxig

puss

Anonymous said...

Hej sweetie! Hittade din blogg precis:) Å saknar Falun nu när det är vår..tänk att ligga ute och sola igen och fika på bryggcafét! Vi har flyttat nu..packade upp massa pluggböcker, och kunde inte låta bli att kolla lite i dom. ÅÅ!:( Saknar dig, kramkramkram!!

PunkPrincess said...

vi fick den!
nu kan man slappna av :)

ska bli så roligt att bli sambo

ha en underbar dag!

PussPuss