Thursday, January 21, 2010

Premiär

Ikväll har jag varit på Gondolen för första gången i mitt liv. Ja det är sant. Jag har bott i Sthlm ganska många år nu men har faktiskt aldrig varit på Gondolen förrän idag. Vi var ute med jobbet och gick först till Gondolen och sen skulle vi vidare till Patricia och äta men jag bangade maten. Var så himla trött så jag åkte faktiskt hem. Det måste man få göra ibland.
Gondolen var för övrigt snyggt och det var fin utsikt men det var inget mot baren uppe i skrapan som jag var på förra helgen. Damn vilken utsikt! Det kostade därefter också vill jag påstå. Köpte en strawberry daquari för 158 spänn!!! Där stannade vi inte länge kan jag säga.

1 comment:

Camilla said...

Hej på dig Eva! Längesen det hände nåt här nu:) Jag var faktiskt också uppe i skrapan i somras i deras bar..så himla fint och underbar utsikt! Köpte snopet nog också en strawberry daquari för samma pris..trillade nästan ner från skrapan när jag fick höra priset!:)